logo
Товари по акції

Патрубки радіатора прямі

Прямий патрубок радіатора застосовується в різних системах автомобіля, і від його стану залежить працездатність як окремих агрегатів, так і всього комплексу механізмів. Всі вони потребують ретельного обслуговування і контролю, а при виявленні неполадок в роботі різних вузлів і деталей патрубки перевіряються практично в першу чергу. Їх своєчасна заміна дозволяє підтримувати оптимальне функціонування автомобільних систем. Тому так важливо розуміти, коли її потрібно проводити.

Для чого застосовується прямий патрубок охолодження в ремонті авто?

Система охолодження відповідає за забезпечення оптимальної температури роботи ДВЗ за будь-яких навантажень і зовнішніх умов. Вихід за оптимальні рамки температурного режиму призводить до передчасного зносу тертьових частин двигуна або навіть виходу з ладу мотора внаслідок перегріву. Патрубок з'єднувальний, що відповідає за вихід охолоджувальної рідини, належить до найбільш примхливих деталей, які потребують особливої уваги. Він являє собою відрізок шланга або труби. Другий же кінець з'єднаний з резервуаром або трубопровідною системою. Функція цієї деталі - підведення/відведення певних (рідких або газоподібних) речовин за заданим маршрутом у певному температурному діапазоні.
Патрубок системи охолодження з'єднує радіатор і термостат. По ньому проходить охолоджувальна рідина: антифриз або тосол.
Для підведення і відведення використовуються різні елементи:

  •  підвідні патрубки - для підведення в радіатор нагрітої рідини;
  •  відвідні - для виведення охолодженої рідини.

Обидва ці патрубки функціонують у різному температурному режимі, і навантаження, яке вони відчувають, відповідно відрізняється. Воно вище там, де проходить гарячий склад, і це призводить до більш швидкого зносу. Отже, підвідний елемент доводиться замінювати частіше.

 Ось за якими ознаками можна визначити, що настав час для заміни патрубка системи охолодження:

  • Стрілка температурного датчика починає зашкалювати - це найзрозуміліша і найпоказовіша ознака.
  • Може статися закипання двигуна внаслідок перегріву.
  •  Візуальний контроль - на шлангу можна побачити протікання, яке проявляється у вигляді цівки або крапель, що просочуються.
  • Є запах антифризу/тосолу в салоні. У разі його виявлення слід одразу ж усунути неполадку, оскільки пари цих речовин шкідливі для здоров'я людини. Просте провітрювання не є в даному випадку виходом із ситуації, ефективно впоратися з проблемою допоможе хімчистка.

Іноді сигналом про неполадки може виступити порушення пружності патрубків. У робочому стані за тиску 1-2 атм вони мають прожиматися під час докладання зусиль. А після простою вони взагалі м'які, що зумовлено самим матеріалом виготовлення. Підвищена твердість - це результат перевищення тиску, яке може бути спричинене різними причинами, наприклад, пробиттям прокладки, появою газів у системі, звичайною пробкою радіатора.


Прямі силіконові пайпи - чи можна їх різати?

Патрубок силіконовий прямий продається довжиною 10 см або довжиною 1 м. Можлива порізка 20, 30 см одним шматком і далі з кроком 10 см. Виріб армовано 4-6 шарами поліамідної нитки (це залежить від діаметра). Товщина стінки 5 мм, розрахований на застосування в температурному режимі від -60 до +260° C., робочий тиск до 10 атм.


Де купити прямі патрубки системи охолодження в Україні?

Якщо ви хочете придбати силіконові армовані патрубки за найвигіднішими цінами, замовте їх на нашому сайті. Просто виберіть відповідну позицію і заповніть форму замовлення. Ми швидко опрацюємо його і сформуємо товар до доставки. За необхідності наші менеджери дадуть вичерпні консультації та допоможуть з оптимальним вибором. Доставка здійснюється "Новою поштою". У Харкові діє точка видачі для самовивозу. Звертайтеся до нас!

Питання, які часто задають про Прямі