logo
Товари по акції

Підбір та заміна патрубків системи охолодження

Система охолодження мотора, як і інші комплекси пристроїв автомобіля, піддаються зносу з плином часу. Першими зазвичай втрачають початкові експлуатаційні якості підвідні або відвідні патрубки, які традиційно виготовляються з гуми, металу або силікону. Останній варіант є найкращим, оскільки істотно підвищує стійкість до негативних впливів і не має властивості старіння, як гумотехнічні вироби.

Щоб замінити деталь, що вийшла з ладу, потрібно здійснити підбір патрубків за розмірами, придбати оптимальну модель, і далі зробити нескладні дії, з якими впорається кожен автолюбитель. Якщо ж цю маніпуляцію не зробити вчасно, двигун буде схильний до перегріву, що стає джерелом істотних проблем:

  • тріщини та інші деформації в головці блоку циліндрів (ГБЦ);
  • викривлення площини ГБЦ;
  • прогорання прокладки;
  •  заклинювання мотора.

Патрубки антифризу

У цьому розділі каталогу ви можете представлені фігурні моделі для підбору аналогів вашого патрубка. Він підлягає перевірці і, найчастіше, заміні, якщо мотор перегрівається. Зазвичай це виявляється у вигляді таких наслідків:

  • горить індикатор рівня охолоджувальної рідина;
  • є запах антифризу в салоні (його випаровування шкідливі для здоров'я, тому після усунення причин появи запаху найкраще звернутися до послуг хімчистки).

Щоб визначити, який елемент вийшов з ладу, слід звертати увагу на такі моменти:

  • перевірте рівень рідини в розширювальному баку;
  • огляньте радіатор, чи немає витоку;
  • якщо два попередні пункти не дали результату, перевірте на цілісність шланги, що відводять і підводять, особливо на герметичність їхньої фіксації за допомогою хомутів.

Після знаходження слабкої ланки залишається її тільки замінити. Як уже говорилося, якщо ви купуєте нові патрубки, силікон є найкращим матеріалом для вибору. Цей матеріал проявляє відмінну стійкість до антифризу та інших хімічних сполук, стійкий до патьоків мастила і бензину - допускається їхнє незначне потрапляння під час протікання.

Порядок дій при заміні:

  • Насамперед потрібно злити холодоагент, для чого передбачено два краники: на нижній частині радіатора і внизу картера.
  • Далі слід послабити хомути. За тривалого використання вони можуть покритися іржею, що ускладнює зняття фіксувальних пристосувань. Щоб полегшити процес, використовуйте спеціальний засіб WD-40, призначений для легкого звільнення елементів, що заклинили і заіржавіли.
  • Знявши старий патрубок, встановіть на його місце нову модель, попередньо оснастивши її хомутами.
  • Затягніть хомути на обох кінцях деталі.
  • Залишилося залити нову порцію антифризу і перевірити роботу системи охолодження.

Як здійснити підбір патрубків за розмірами?

Обираючи патрубок (силікон чи ГТВ, у цьому випадку не має значення), потрібно чітко знати основні критерії вибору:

  • Внутрішній діаметр - повинен відповідати розмірам входу/виходу агрегатів, для з'єднання яких призначений пристрій. Занадто маленький діаметр не дасть змоги встановити шланг на штатне місце. А занадто великий не буде добре затискатися хомутом, наслідком чого стають протікання.
  • Довжина патрубка з усіма його поворотами і вигинами. Цей параметр має відповідати передбаченому місцю розташування.

Де купити патрубок для заміни штатного?

Придбати оптимальну для ваших вимог і умов використання модель за вигідною ціною ви можете прямо на нашому сайті. Для цього достатньо вибрати відповідну позицію і оформити замовлення в режимі онлайн. Ми швидко опрацюємо його і сформуємо доставку Новою поштою в будь-яке місто і населений пункт України. У Харкові можливий самовивіз. Звертайтеся до нас!