Як повернути товар?
Покупець має гарантоване право протягом 14 днів повернути товар належної якості продавцю та отримати повне відшкодування коштів за товар.
Для того щоб повернути або обміняти товар, покупцеві потрібно зателефонувати за номером телефону або написати до месенджера служби підтримки +38 (066) 547 10 84 (пн-пт 9:00 -18:00). Повернення товару відбувається через будь-яке відділення Нової Пошти, адресу повернення вкаже наш менеджер. Ми отримуємо від вас товар, якщо він відповідає умовам повернення – надсилаємо Вам гроші на вказану карту.
Умови повернення/обміну товару:
- товар повинен бути чистим і без слідів експлуатації
- товар повернуто протягом 14 днів з моменту його доставки
- до товару додано фіскальний чек
Оплата транспортних витрат, якщо товар не задовольнив його за формою чи розміром, лежить на покупці.
У разі отримання покупцем продукції з дефектом, усі транспортні витрати на обмін товару бере на себе продавець.
Термін повернення коштів покупцю:
Зверніть увагу, що після отримання нами повернення відбувається прийом продукції складом, після якого вам будуть повернуті кошти на банківську картку. Термін повернення коштів становить не більше 3 днів із моменту отримання нами товару.